Beauty favorites



Po raz pierwszy na moim blogu pojawił się post dotyczący moich ulubionych kosmetyków.
                                                                                    


Podkład -  Co do podkładów, to posiadam dwa różne i oba są świetne. Doskonale wchłaniają i tuszują 
niedoskonałości, a także nawilżają cerę. Zapewniają komfort w noszeniu przez cały dzień.


Krem BB - Jak na razie stosowałam trzy rodzaje kremów: Garnier, Rimmel i Nivea (obecnie używam Nivea). Są dwa rodzaje do cery jasnej i ciemnej. Używałam dwóch odcieni ale najlepiej czuję się w jasnym. Mam zamiar wypróbować także inne, a może wy macie jakieś propozycję?! ;)




Tusz do rzęs - Używałam już wielu, ale obecnie w mojej kosmetyczce znajdują się dwa tusze z L'oreala.
Są naprawdę genialne i jak na razie nie mam potrzeby zmieniać tuszu na inny.



Cienie - Przeważnie używam cieni w kolorach łagodnych, ponieważ w takich najlepiej się czuje. Nieraz używam także cienia w kolorze czarnym. Ostatnio zakupiłam dwa rodzaje z Miss sporty i jeden z Maybelline. Szczególnie jestem zadowolona z cienia Maybelline.


Kredka - Nieraz oczy podkreślam czarną lub brązową kredką. 
Czarna - Astor
Brązowa - Miss sporty


Błyszczyki - Usta często maluje błyszczykami a nieraz zdarza się pomadką. Podstawowe kolory to odcienie  brzoskwini i jasnego różu.



Komentarze

  1. Świetny post!:) Sama zastanawiałam się nad zrobieniem podobnego:)A ta kredka z Astora jest dosyć trwała??

    OdpowiedzUsuń
  2. Róż posiadam i jestem bardzo zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  3. you should try the Dior foundation and Nars foundation! I use both and I love them!

    xoxo
    Urszula
    www.fashfab.blogspot.com
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  4. maskara by mi sie przydala ;)

    zapraszam do siebie i wspolnego obserwowania jesli masz ochote :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz